Паўсюднае ўкараненне і выкарыстанне камп’ютарных інфармацыйных тэхналогій, безумоўна, стварае магчымасці для больш эфектыўнага развіцця эканомікі, палітыкі, грамадства і дзяржавы ў цэлым. Аднак удасканаленне і прымяненне высокіх тэхналогій прыводзіць не толькі да ўмацавання інфармацыйнага грамадства, але і да з’яўлення новых пагроз, адной з якіх з’яўляецца камп’ютарная злачыннасць. Экспанентна паток інфармацыі і перавага лічбавай інфармацыі ў адукацыйным асяроддзі сучаснай школы актуалізуюць праблему прафілактыкі лічбавай бяспекі сучасных школьнікаў. Адмысловае месца ў дадзеным пытанні належыць прафілактыцы лічбавай залежнасці школьнікаў, бо дзеці праводзяць у інтэрнэце даволі шмат часу. Як вядома, інтэрнэт не толькі змяшчае мноства карыснай. інфармацыі і дае выбар забаў, але і ўтойвае масу пагроз, якія могуць паўплываць і на матэрыяльны стан сям’і, і на псіхалагічнае здароўе дзяцей. На бягучы момант узрост інтэрнэт-карыстальніка знізіўся настолькі, што часам пяцігадовыя малыя карыстаюцца камп’ютарам і мабільнымі прыладамі больш спрытна, чым дарослыя. Апроч усіх вядомых станоўчых момантаў, інтэрнэт нясе ў сабе небяспеку, якая можа закрануць нават карыстальнікаў малодшага дашкольнага узросту.