Дата | Нумар урока | Прадмет | Тэма ўрока | Заданне для самастойнага вывучэння | Дамашняе заданне |
Панядзелак 04.05 | 1 | Бел. літ. | Р.Бохан. “Скарынка”
А.Дзеружынскі “Васілёк” |
Чытанне твораў самі сабе. Работа над выразным чытаннем.Вуснае апісанне карціны мастака С.Сяргеева “Букет васількоў” | Падрыхтаваць выразнае чытанне абодвух вершаў |
2 | Матэматыка | Назвы кампанентаў і выніку дзеяння множання | Рашэнне задач №1-6
Параўнаць значэнне выразаў№3 |
С.97 №1,2
Табліца множання2 |
|
3 | Бел. мова | Словы –назвы прадметаў | Вывучыць правіла. Выконваць практыкаванне №110 с.66, пр.112 с.67 Пазнаёміцца са слоўнікавым словам –стадыён,тлумачыць яго значэнне, скласці сказ. | Правіла, пр.115 | |
4 | ГЗС | ||||
Аўторак
05.05 |
1 | Русск. лит. | П.Воронько “Лучше нет родного края”, И.Соколов-Микитов
“Над болотом” |
Выразительное чтение стихотворения, определение темы текста,составление рассказа о журавлях по готовому плану | Перечитать рассказ И.Соколова-Микитова “Над болотом”, пересказывать текст пот готовому плану(задание8) |
2 | Русск. язык | Провописание безударных гласных в корне слова | Выучить правило. Тетрадь упр245, Объяснять написание пропущеных букв упр.247 | Тетрадь, упр249 | |
3 | Матэматыка | Канкрэтны сэнс дзеяння дзялення | Складаць і аднімаць лікі у межах 100.Састаўленне і рашэнне простых задач, састаўных задач
№1-7 |
С.99, №1,2 | |
4 | Фіз. культ. і зд. | ||||
5 | Прац. нав. | Плоскаснае мадэляванне з трубчастай саломкі | |||
Серада
06.05 |
1 | Бел. літ | А.Вольскі “Няма прыгажэй” Н.Галіноўская “На плошчы Перамогі” | Самастойнае чытанне твора і вызначэнне галоўнай думкі твора.
Адказаць на пытанні |
Падрыхтаваць выразнае чытанне верша Н.Галіноўскай “На плошчы Перамогі” |
2 | Бел. мова | Словы- назвы прымет прадметаў | Вывучыць правіла, прыводзіць прыклады, выканаць пр.137, 138, 140 | Правіла, пр.142 | |
3 | Матэматыка | Простыя задачы, якія раскрываюць сэнс дзеяння дзялення (па колькасці) | Саставіць роўнасці па малюнку №1 Рашэнне задач, пабудова адрэзкаў№2-6 | С.101,№1,2 | |
4 | Чал. і свет | ||||
Чацвер
07.05 |
1 | Музыка | Падарожжа у свет сімфоніі | ||
2 | Русск. язык | Провописание безударных гласных в корне слова | Подбирать проверочные однокоренные слова, упр250
Образовать однокоренные слова по образцу, выделить корень в словах упр.253 |
Тетрадь, упр.254 | |
3 | АБЖ | Правілы паводзін у выпадку знаходжання бесгаспадарчых ці падазроных прадметаў | Чытаць падручнік с.89-93, пытанні | ||
4 | Русск. лит. | Н.Найдёнова “Охранять природу-значит охранять Родину” Е.Серова “Добрый великан” | Читать текст вслух и отвечать на вопросы.Словесно описывать по воображению героя стихотворения | Выразительное чтение стихотворения Е.Серовой”Добрый великан”, научиться читать в разном темпе скороговорку | |
Пятніца
08.05 |
1 | Выяўл. мастацтва | Папараць -кветка | Выканаць рэльефную кампазіцыю з паперы | |
2 | Матэматыка | Простыя задачы, якія раскрываюць сэнс дзеяння дзялення( на роўныя часткі) | Рашаць задачы і прыклады №1-7 | С.103 №1,2 | |
3 | Русск. язык | Провописание безударных гласных в корне слова. | Подбирать однокоренные слова (Т.упр.255)
Выполнить упр.256,257 |
Тетрадь упр.259 | |
4 | Фіз. культ. і зд. |