Дата | Нумар урока | Прадмет | Тэма ўрока | Заданне для самастойнага вывучэння | Дамашняе заданне |
Панядзелак
04.05 |
1 | Фізіка | Пабудаванне відарысаў у тонкіх лінзах | Пабудаваць ход светлавых праменняў у лінзах, пазнаеміцца з правіламі пабудавання відарысаў прадметаў у лінзах | §38 |
2 | Геаграфія | Бразілія | Прачытаць параграф. Вусна скласці эканоміка-геаграфічную характарыстыку краіны. Адзначыць на контурнай карце найбуйнейшыя эканамічныя цэнтры. | §52 | |
3 | Русск. язык | Вводные слова, словосочетания, предложения. Знаки препинания при них. | 1. Повторение ранее изученного. Стр. 209 ответить на вопросы.
2. Стр. 211 ознакомиться с правилом. 3. Изучить таблицу стр. 212 – 214 4. Упр. 368 (письменно).
|
Упр. 378 | |
4 | Матэматыка | Рашэнне сукупнасцей квадратных няроўнасцей | Паўтарыць §16.
Рашыць №3.217(а,в), 3.216 |
Паўтарыць §16.
3.229, 3.231. |
|
5 | Гісторыя | Літаратура і тэатр. Жывапіс і архітэктура. | Разгледзіць парпграфы 25 і 26. Адказаць на пытанні на с 117 і 123-124. | ||
6 | Русск. лит. | Любовь как открытие мира в рассказе Ю. Казакова “Голубое и зелёное” | Почему рассказ так назван?
Найдите автобиографические черты в рассказе. Подберите эпиграф, отразив в нём тему рассказа (первая любвь). |
Подготовиться к уроку внеклассного чтения (прочитать В. Распутин “Рудольфио”) | |
Аўторак
05.05 |
1 | Прац. нав. | Кветкава- дэкаратыўнае афармленне | Падрыхтавацьучастак для кветніка | |
2 | Русск. лит. | Урок внеклассного чтения. В. Распутин “Рудольфио” | Почему автор назвал рассказ «Рудольфио»? Сделать выводы о ценностях и свойствах характера Ио и Рудольфа. | Прочитать рассказ К. Саймака “Когда в доме одиноко” | |
3 | Хімія | Аднародныя і неаднародныя сумесі рэчываў і іх выкарыстанне | Прачытаць § 46, разгледзіць табліцу 9, прывесці свае прыклады. Выканаць заданне 7, 8 | § 46, заданне 5, 9, дамашні эксперымент | |
4 | Ням. мова | Здаровае харчаванне | Пр 2а, с 218(запісаць словы у слоўнік, пераклаці, навучыцца чытаць лічбы)
Пр 2с,218(запісаць словы у слоўнік, пераклаці) |
Пр 1б,218(у сшытках) | |
5 | Матэматыка | Цэнтральны і ўпісаны вугал | Прачытаць §27, выканаць тэст.1, 2.
Рашыць задачы № 380 а,в, 381а,в, 385а, 387 |
Прачытаць §27, №383,388 | |
6 | Біялогія | Хобатныя і прыматы | Прачытаць параграф. Пазнаёміцца з асаблівасцямі будовы і жыццядзейнасці хобатных і прыматаў. Адказаць на пытанні пасля параграфа.https://interneturok.ru/lesson/biology/7-klass/bklass-rybyb/klass-mlekopitayuschie-primaty | §60 | |
7 | Фіз. культ. і зд. | ||||
Серада
06.05 |
1 | Інфарматыка (1) | Калонкі ў тэкставым дакуменце | Прачытаць § 21.2, праглядзець відэа, выканаць Практыкаванні 3 | § 21.2 |
2 | Матэматыка | Падагульненне і сістэматызацыя вывучанага матэрыялу па тэме “Квадратная функцыя” | Паўтарыць §13 – 16.
Звярнуць увагу на рубрыку “Выніковая самаацэнка” на ст. 199. Рашыць вусна заданні № 1, 2, 3, 4 на ст. 199. Рашыць пісьмова заданні № 5 (а,в,д), 6 для функцыіf(х), 7а, 8б на ст.200.
|
Паўтарыць §13 – 16.
Рашыць №6 для функцыі g(х), 8а.
|
|
3 | Фізіка | Лабараторная работа “Вымярэнне фокуснай адлегласці і аптычнай сілы лінзы” | |||
4 | Бел. літ. | Драматычныя жанры. Жыццё і побыт засцянковай шляхты ў камедыі Я.Купалы “Паўлінка”. Проціпастаўленне ў п’есе шляхецкай пыхлівасці і народнай кемлівасці | Буктрэйлер да камедыі Я.Купалы “Паўлінка” (https://www.youtube.com/watch?v=OQcyANPllMw), І акт спектакля Нацыянальнага акадэмічнага тэатра імя Янкі Купалы «Паўлінка» паводле аднайменнай п’есы славутага беларускага песняра (https://www.youtube.com/watch?v=lZ6xPAOyYJU).
Перачытаць 1 акт камедыі, адказаць на пытанні на с.288 — 289 |
Падрыхтаваць характарыстыкі Адольфа Быкоўскага, Сцяпана Крыніцкага і Пранціся Пустарэвіча (на выбар) | |
5 | Бел. мова | Сказы з адасобленымі акалічнасцямі, знакі прыпынку ў іх | §50, правілы на с. 244, 245, пр.357, пр.358 (вусна), пр.359 | §50, пр.360 | |
6 | ГЗС | ||||
7 | Інфарматыка (2) | Калонкі ў тэкставым дакуменце | Прачытаць § 21.2, праглядзець відэа, выканаць Практыкаванні 3 | § 21.2 | |
Чацвер
07.05 |
1 | Матэматыка | Цэнтральны і ўпісаны вугал | Паўтарыць §27. Сфармуляваць азначэнні, тэарэму аб упісаным вугле і вынікі з яе.
Разгледзець ключавыя задачы №1 – 4 на ст.171 – 173. Рашыць задачы № 389 а,в, 391, 395а. |
Паўтарыць §27, №389 б,392, 395 б |
2 | Гісторыя | Падзеі Першай сусветнай вайны на беларускіх землях. | Разгледзіць параграф 27. Адказаць на пытанні на с.131. | Параграф 27 | |
3 | Русск. язык | Знаки препинания при вводных и вставных конструкциях | Упр. 373,375 (устно).
Ознакомиться с правилом стр. 220. Упр. 380 (з. 1,2) |
Упр. 382 | |
4 | Хімія | Растворы. Вада – універсальны растваральнік | Прачытаць §47, запісаць асноўныя паняцці ст.209. адказаць на пытанні 1-5 ст.209 | §47,заданне 6,7 | |
5 | Ням. мова | Культура харчавання | Пр 2f, c 220(у слоўнік + пераклад)
Пр 2е,с 220(вусна) |
Пр 3б, 220(Пераклсці і выпісаць у слоўнік незнаёмыя словы) | |
6 | Мастацтва | Мастацтва Расіі: рывок у Еўропу | Прачытаць тэарэтычны матэрыял параграфаў 30 -31 вучэбнага дапаможніка, зрабіць замалеўку аднаго з памятнікаў архітэктуры Пецербурга | ||
Пятніца
08.05 |
1 | Геаграфія | Складанне характарыстыкі прыродных рэсурсаў
Бразіліі як фактару яе эканамічнага развіцця. |
Карыстаючыся падручнікам, даведачным матэрыялам і фізічнай картай Паўдневай Амерыкі у сшытку скласці характарыстыку прыродных рэсурсаў Бразіліі. Зрабіць высновы пра ўплыў прыродных рэсурсаў на эканамічнае развіццё дзяржавы.
https://interneturok.ru/lesson/geografy/7-klass/juzhnaja-amerika/braziliya |
§52 |
2 | Фіз. культ. і зд. | ||||
3 | Матэматыка | Уласцівасці і графік функцыі y=k/х | Прачытаць параграф17, адказаць на пытанні на ст.208.
Рашыць вусна №4.4 – 4.6. Рашыць пісьмова № 4.11, 4.12. |
Параграф 17,
№4.29, 4.32, 4.33а |
|
4 | Бел. мова | Пераклад на беларускую мову тэксту гістарычнай тэматыкі з элементамі апісання | Пр.376 | Пр.376 (запісаць пераклад 7 – 12 абзаца) | |
5 | Ням. мова | Харчаванне ў школьнай сталовай | Пр 1d,с 221(прачытаць+перакласці+запісаць незнаёмыя словы ў дзённік)
Пр 1е, с 221 (вусна + зрабіць гэта пр па сваёй сталовай) Пр 1f,с 222(вусна) |
Пр 2d,с219 (перакласці) | |
6 | Біялогія | Сельскагаспадарчыя жывёлы. | Прачытаць параграф. Скласці схему “Галіны жывёлагадоўлі”. Высветліць значэнне жывел для чалавека | §61 |