Дата | Нумар урока | Прадмет | Тэма ўрока | Заданне для самастойнага вывучэння | Дамашняе заданне |
Панядзелак
04.05 |
1 | Гісторыя | Развіцце адукацыі, навукі і культуры. | Разгледзіць параграфы 26-27. Адказаць на пытанні на с.199. | Параграф 26-27. |
2 | Бел. літ. | Асэнсаванне ў сучаснай прозе стасункаў асобы і грамадства | Работа з матэрыялам на с. 234-237 | Пытанні 1,2 на 237 | |
3 | Біялогія (пр) | Арганізменны ўзровень арганізацыі жыцця. | Паўтарыць: аднаклетачныя каланіяльныя і мнагаклетачныя арганізмы. | Падручнік 10 класа | |
Біялогія (б) | Кампаненты біясферы. Біягеахімічныя функцыі жывога рэчыва | Прачытаць § 46, саставіць табліцу “Біягеахімічныя функцыі жывога рэчыва” | § 46 | ||
4 | Геаграфія | Энергетычная праблема | Прачытаць параграф. Адказаць на пытанні у канцы параграфа | § 26 | |
5 | Бел. мова (пр) | Знакі прыпынку ў сказах з рознымі відамі сувязі частак | Перачытаць § 19, выканаць пр. 193 (вусна), пр. 196 (пісьмова) | ||
Інфарматыка (б) | Графіка і мультымедыя на вэб-старонках. Выкарыстанне табліц | Прачытаць § 5.1-5.3, праглядзець відэа, выканаць Прыклад 1 (с. 51) | § 5.1-5.3 | ||
6 | Матэматыка | Паўтарэнне. Трыганаметрычныя ўраўненні і няроўнасці | Выканаць заданні № 235(3),229(1), 231(1), 233(1) | № 235(4),229(2), 231(2), 233(2) | |
7 | ГЗС | ||||
Аўторак
05.05 |
1 | Ням. мова | Нацыянальны характар | С.199 упр 1c,d(диск)
Работа с текстом с.198- 199 упр 1а,b |
С. 200 упр. 1e,f |
Англ. мова | Кантакты з замежнымі аднагодкамі | Пр 3с,с 253(вусна)
Пр 4, с 253-254 (вусна) Пр 6, с 254 (у сшытку) |
Пр 1,с 252 (вусна) | ||
2 | Астраномія | Міжзорны газ і пыл | Прачытаць параграф. Пісьмова адказаць на пытанні параграфа | § 28 | |
3 | Грамадазнаўства | Перспектывы развіцця Беларусі ва Ўмовах Інфармацыйнага грамадства. | Разгледзіць параграф 22 і адказаць на пытанні на с.215-216. | Параграф 22. | |
4 | Хімія | Хімічныя элементы і простыя рэчыва металы | Прачытаць §49,50. Скласці канспект па фіз. і хімічным уласцівасцям металаў. Для ўраўнянняў рэакцыі з неметамамі скласці электронны баланс | §49, з 2,4
§50, з 5а,6 |
|
5 | Інфарматыка (пр) | Графіка і мультымедыя на вэб-старонках. Выкарыстанне табліц | Прачытаць § 5.1-5.3, праглядзець відэа, выканаць Прыклад 1-2 (с.43), Прыклад 1 (с. 51) | § 5.1-5.3 | |
Прац. нав. (б) | |||||
6 | Бел. мова (пр) | Знакі прыпынку ў сказах з рознымі відамі сувязі частак | Пр. 225 (пісьмова) | Стар.201, пыт. 8,9 | |
Прац. нав. (б) | |||||
7 | Гісторыя | Наш край | Разгледзіць матэрыял і адказаць на пытанні на с.200-201. | Паўтарыць азначэнні па 3 раздзелу | |
Серада
06.05 |
1 | Фіз. культ. і зд. | |||
2 | Фізіка | Радыеактыўнасць. Закон радыеактыўнага распаду | Прачытаць параграф. Запісаць ураўненні радыеактыўнага распаду. | § 37, практ. 24 (2,4) | |
3 | Біялогія (пр) | Арганізменны ўзровень арганізацыі жыцця. | Тканкі, органы, сістэмы органаў | Падручнік 10 класа | |
Бел. мова (б) | Кантрольны падрабязны пераказ тэксту | ||||
4 | Русск. язык | Контрольный диктант | |||
5 | Матэмэматыка | Паўтарэнне. Рашэнне ўраўненняў і няроўнасцей | №225(5), 229(3), 233(1) | №225(6), 229(4), 233(2) | |
6 | Ням. мова | Дзяржаўныя сімвалы | С.200 упр 2а-ответить на вопросы.
Работа с текстом с. 201-202 упр.2c,d,e |
Работа с текстом с. 200 упр.2b | |
Англ. мова | Як знайсці сябра ў соцсетках? | Пр 1а, с 255 (вусна)
Пр 2, с 255-257 (прачытаць, прекласці, выпісаць вызначаныя сорвы) Пр 3, с 257 (Вусна) |
Пр 5а, с 257 (вусна) | ||
Чацвер
07.05 |
1 | Матэматыка | Паўтарэнне. Функцыя у = (, яе ўласцівасці і графік | Выканаць заданні №258 (3), 267 (3) (с.251) | Выканаць заданні №258 (4),267 (4) (с.251) |
2 | Хімія | Агульныя спосабы атрымання металаў. Прымяненне металаў і сплаваў | Прачытаць § 52. Саставіць табліцу па матэрыялу параграфа. | § 52, з 3,5 | |
3 | Ням. мова | Государственное устройство Беларуси | С.203 упр.3а, рассказать, что вы уже знаете о Беларуси. 3в – познакомиться с государственным устройством страны, прочитайте текст. Выполните послетекстовые упражнения: с.204-205 упр 3с,д,е,г. | С.205 упр.3h | |
Англ. мова | Міжнародная летняя школа | Пр 1 , с 258(Вусна)
Пр 2а, с 259 |
Пр 4, с 261(вусна) | ||
4 | Біялогія (пр) | Арганізменны ўзровень арганізацыі жыцця. | Прыкметы жывых арганізмаў. | Падручнік 10 класа | |
Прац. нав. (б) | |||||
5 | Бел. мова (пр) | Знакі прыпынку ў сказах з рознымі відамі сувязі частак | Пісьмовая творчая работа “Жыццё даецца, каб жыццё тварыць…” (14-16 сказаў, 4 з якіх сказы з рознымі відамі сувязі частак) | ||
Прац. нав. (б) | |||||
6 | Русск. лит. | Ч. Айтматов “Плаха”. Острота сациальных и нравственных проблем в романе. | Анализ проблем романа: социальная, экологическая, нравственная. | Подготовить высказывание –анализ одной из проблем, поднятых в романе. | |
7 | МП | Туберкулез | Прачытаць тэарэтычны матэрыял на с.233 – 234 вучэбнага дапаможніка | Адказаць на пытанні на с. 235 | |
ДП | Уставы Узброеных Сіл РБ | Пазнаёміцца з агульнымі абавязкамі ваенаслужачых і абавязкамі салдат.
Прачытаць § 41, 42 |
§ 41, 42 | ||
Пятніца
08.05 |
1 | Фіз. культ. і зд. | |||
2 | Фізіка | Альфа-, бэта-радыеактыўнасць. Рашэнне задач па тэме “Закон радыеактыўнага распада” | Прачытаць параграф. Запісаць ураўненні альфа-, бэта-распадаў.
Рашыць практ. 24 (1,3) |
§37,42, практ. 24 (5) | |
3 | Бел. літ. | Асэнсаванне ў сучаснай прозе повязі часоў і пакаленняў | Матэрыял на с. 234-237 | Анатацыя на самастойна прачытаную кнігу сучаснага беларускага аўтара | |
4 | Біялогія (пр) | Арганізменны ўзровень арганізацыі жыцця. | Ахова арганізма ад чужародных цел | Падручнік 10 класа | |
Біялогія (б) | Кругаварот рэчываў у біясферы | Прачытаць § 47, саставіць схемы кругаварота вады, азоту, вугляроду, кіслароду з выкарыстанне тэксту . | § 47 | ||
5 | Матэматыка | Паўтарэнне. Функцыя у = х3, яе ўласцівасці і графік | Выканаць заданні №260 (3), 266(1) (с.251) | Выканаць заданні №260 (4), 266(2) (с.251) |