Дата | Нумар урока | Прадмет | Тэма ўрока | Заданне для самастойнага вывучэння | Дамашняе заданне |
Панядзелак
04.05 |
1 | Бел.мова | Пісьмовая творчая праца “Беларусі маёй васількова-зялёная карта” | Работа над пісьмовай творчая праца “Беларусі маёй васількова-зялёная карта” | |
2 | Фізіка | Закон электрамагнітнай індукцыі | Прачытаць параграф 34. Адказаць на пытанні пасля параграфа. | § 34 | |
3 | Фіз.культ.і зд. | ||||
4 | Гісторыя | Пачатак ВАВ. | Разгледзіць параграф 22 і адказаць на пытанні на с.126. | Параграф 22. | |
5 | Хімія | Хімічныя ўласцівасці і прымяненне целюлозы | Прачытаць § 50, саставіць канспект. Выканаць заданне 3,7 | § 50, заданне 5,6 | |
Аўторак
05.05 |
1 | Біялогія | Мадыфікацыйная зменлівасць | Прачытаць параграф. Засвоіць новыя тэрміны. Прывесці пісьмова у сшытак прыклады шырокай і вузкай нормы рэакцыі. Адказаць на пытанні у канцы параграфа | §46 |
2 | Матэматыка | Перпендыкулярнасць прамой і плоскасці | Паўтарыць§1 р.3, сфармуляваць азначэнні і тэарэмы.
Рашыць №335, 336, 340 |
§1 р.3, №337, 347 | |
3 | Геаграфія | Віцебская вобласць | Прачытаць параграф. Характарызаваць вобласць па плану. Вызначыць спецыялізацыю вобласці. | §59 | |
4 | Гісторыя | Германскі акупацыйны рэжым. | Разгледзіць параграф 23 і адказаць на пытанні на с.131. | Параграф 23. | |
5 | Ням.мова | Взрослые говорят о подростках | С. 186 – 187 упр. 4
4а – высказать свое мнение по высказыванию. 4b-предтекстовый этап. Познакомьтесь с новой лексикой, запишите в словарь. Ответьте на вопросы в этом пункте. 4d- текстовый этап, прочитайте текст (прослушайте), заполните таблицу в пункте 4с. |
Выучить записанные слова. Высказать своё мнение в упр.4е с.188 (на основе прослушанного текста) | |
6 | Грамадазнаўства | Мастацтва. Філасофія. | Разгледзіць параграфы 22 і 23. Адказаць на пытанні на с.197 і 204. | Параграфы 22 і 23. | |
Серада
06.05 |
1 | Матэматыка | Перпендыкулярнасць прамой і плоскасці | Паўтарыць§1 р.3, сфармуляваць азначэнні і тэарэмы.
Рашыць №349, 353 354. |
Пащтарыць §1 р.3, №341, 357 |
2 | Русск.лит. | А.П. Чехов и Художественный театр. Пьеса “Вишнёвый сад”. Раневская и Гаев – старые владельцы сада. | Просмотреть презентацию https://infourok.ru/prezentaciya-k-uroku-literaturi-klass-chehov-i-teatr-1174554.html
Определите причины не только материального, но и духовного банкротства тех, кто всю жизнь “владел живими душами”. |
Найти в тексте рнплики Лопахина, в которых содержится ключ к пониманию его характера. | |
3 | Русск.яз. | Жанры речи: доклад. | Изучить теоретический материал параграфов 32-34.
Выполнить обобщающие задания упр. 257.
|
Упр. 255 | |
4 | Геаграфія | Гомельская вобласць | Прачытаць параграф. Характарызаваць вобласць па плану. Вызначыць спецыялізацыю вобласці. | §60 | |
5 | Бел.мова | Ужыванне дзеепрыметнікаў і дзеепрыслоўяў | Прачытаць §40, вусна пр. 329, пр.332 (пісьмова) | §40, пр.334 | |
6 | Біялогія | Генатыпічная зменлівасць | Прачытаць параграф. Засвоіць новыя тэрміны. Засвоіць тэрмін мутацыі. Вывучыць іх характарыстыкі. Засвоіць мутагенныя фактары. | §47 | |
7 | МП | Гігіена шлюбу, культура палавых узаемаадносін | Прачытаць тэарэтычны матэрыял на с. 116 – 117 вучэбнага дапаможніка | ||
Чацвер
07.05 |
1 | Русск.лит. | Ермолай Лопахин – новый хозяин сада. Молодое поколение в пьесе. Мысль о прекрасном будущем. | Проанализировать образ купца Е. Лопахина.
Ответить на вопросы: 1. Нужен ли России “вишнёвый сад” или же правы сторонники “хозяйского подхода”? 2. Сможет ли молодое поколение превратить Россию в прекрасный сад? |
Посмотреть театральную постановку или экранизацию пьесы “Вишнёвый сад”. |
2 | Біялогія | Асаблівасці спадчынасці і зменлівасці чалавека | Засвоіць метады генэтыкі чалавека. У чым іх сутнасць і практычнае прымяненне | §48 | |
3 | Бел.мова | Прыслоўе, яго граматычныя прыметы | §41, прачытаць матэрыял параграфа, пазнаёміцца з табліцай “Разрады прыслоўяў” на стар. 209 | §41, пр.336 | |
4 | Матэматыка | Перпендыкуляр и нахіленая | Прачытаць§2 р.3, вывучыць азначэнні і тэарэмы.
Рашыць №371, 373, 375. |
§2 р.3, №372, 374. | |
5 | Ням. мова | Моладзь і грамадства | Работа с текстом с.184-186
Предтекстовый этап – упр. 3a,b,c Текстовый этап – 3е Послетекстовый этап – 3f,g |
С.218 слова учить | |
6 | Інфарматыка | Структураванне тэкставых мадэлей з выкарыстаннем стыляў, генерацыі зместу | Прачытаць § 9, разабраць Прыклад | § 9 | |
Пятніца
08.05 |
1 | Ням. мова | Предпочтения молодёжи | Монологическое говорение:
С.190 упр. 1а-ответить на вопрос развёрнуто. С.190 упр 1в выбрать молодёжные ценности и объяснить выбор. С.191 упр. 1с. посмотреть на результаты опроса и высказать своё мнение. |
Составить устное высказывание на тему “Ценности молодёжи” 10-15 предложений. |
2 | Хімія | Аміны | Прачытаць §51 саставіць канспект. Выканаць заданне 4,8 | §51 заданне 6,9 | |
3 | Бел. літ | Гістарычная аснова рамана У.Караткевіча “Каласы пад сярпом тваім” | https://www.youtube.com/watch?v=_sxH9DWSEOs
Чытаць раздзелы 1,2,4,12,17 другой кнігі рамана |
||
4 | Матэматыка | Перпендыкуляр и нахіленая | Паўтарыць§2 р.3, сфармуляваць азначэнні і тэарэмы.
Рашыць №376, 377, 379. |
§2 р.3, №380, 381 | |
5 | Біялогія | Асаблівасці спадчынасці і зменлівасці чалавека | Засвоіць метады генэтыкі чалавека. У чым іх сутнасць і практычнае прымяненне | §48 | |
6 | Фіз. культ. і зд. | ||||
7 | Фізіка | Рашэнне задач “Закон электрамагнітнай індукцыі” | Рашыць задачы прак.24 (5,6) | Практ.24 (3,4) |