Отдел по образованию Пружанского райисполкома

 

 

Беларусь Библиотечная
Книга Беларуси XIV-XVIII веков
Могилевский институт МВД Республики Беларусь
Яндекс.Метрика

10 класс

Дата Нумар урока Прадмет Тэма ўрока Заданне для самастойнага вывучэння Дамашняе заданне
Панядзелак

04.05

1 Бел.мова Пісьмовая творчая праца “Беларусі маёй васількова-зялёная карта” Работа над пісьмовай творчая праца “Беларусі маёй васількова-зялёная карта”  
2 Фізіка Закон электрамагнітнай індукцыі Прачытаць параграф 34. Адказаць на пытанні пасля параграфа. § 34
3 Фіз.культ.і зд.      
4 Гісторыя Пачатак ВАВ. Разгледзіць параграф 22 і адказаць на пытанні на с.126. Параграф 22.
5 Хімія Хімічныя ўласцівасці і прымяненне целюлозы Прачытаць § 50, саставіць канспект. Выканаць заданне 3,7 § 50, заданне 5,6
Аўторак

05.05

1 Біялогія Мадыфікацыйная зменлівасць Прачытаць параграф. Засвоіць новыя тэрміны. Прывесці пісьмова у сшытак прыклады шырокай і вузкай нормы рэакцыі. Адказаць на пытанні у канцы параграфа §46
2 Матэматыка Перпендыкулярнасць прамой і плоскасці Паўтарыць§1 р.3, сфармуляваць азначэнні і тэарэмы.

Рашыць №335, 336, 340

§1 р.3, №337, 347
3 Геаграфія Віцебская вобласць Прачытаць параграф. Характарызаваць вобласць па плану. Вызначыць спецыялізацыю вобласці. §59
4 Гісторыя Германскі акупацыйны рэжым. Разгледзіць параграф 23 і адказаць на пытанні на с.131. Параграф 23.
5 Ням.мова Взрослые говорят о подростках С. 186 – 187 упр. 4

4а – высказать свое мнение по высказыванию.

4b-предтекстовый этап. Познакомьтесь с новой лексикой, запишите в словарь.

Ответьте на вопросы в этом пункте.

4d- текстовый этап, прочитайте текст (прослушайте), заполните таблицу в пункте 4с.

Выучить записанные слова. Высказать своё мнение в упр.4е с.188 (на основе прослушанного текста)
6 Грамадазнаўства Мастацтва. Філасофія. Разгледзіць параграфы 22 і 23. Адказаць на пытанні на с.197 і 204. Параграфы 22 і 23.
Серада

06.05

1 Матэматыка Перпендыкулярнасць прамой і плоскасці Паўтарыць§1 р.3, сфармуляваць азначэнні і тэарэмы.

Рашыць №349, 353 354.

Пащтарыць §1 р.3, №341, 357
2 Русск.лит. А.П. Чехов и Художественный театр. Пьеса “Вишнёвый сад”. Раневская и Гаев – старые владельцы сада. Просмотреть презентацию https://infourok.ru/prezentaciya-k-uroku-literaturi-klass-chehov-i-teatr-1174554.html

Определите причины не только материального, но и духовного банкротства тех, кто всю жизнь “владел живими душами”.

Найти в тексте рнплики Лопахина,  в которых содержится ключ к пониманию его характера.
3 Русск.яз. Жанры речи: доклад. Изучить теоретический материал параграфов 32-34.

Выполнить обобщающие задания упр. 257.

 

Упр. 255
4 Геаграфія Гомельская вобласць Прачытаць параграф. Характарызаваць вобласць па плану. Вызначыць спецыялізацыю вобласці. §60
5 Бел.мова Ужыванне дзеепрыметнікаў і дзеепрыслоўяў Прачытаць §40, вусна пр. 329, пр.332 (пісьмова) §40, пр.334
6 Біялогія Генатыпічная зменлівасць Прачытаць параграф. Засвоіць новыя тэрміны. Засвоіць тэрмін мутацыі. Вывучыць іх характарыстыкі. Засвоіць мутагенныя фактары. §47
7 МП Гігіена шлюбу, культура палавых узаемаадносін Прачытаць тэарэтычны матэрыял на с. 116 – 117 вучэбнага дапаможніка  
Чацвер

07.05

1 Русск.лит. Ермолай Лопахин – новый хозяин сада. Молодое поколение в пьесе. Мысль о прекрасном будущем. Проанализировать образ купца Е. Лопахина.

Ответить на вопросы:

1.     Нужен ли России “вишнёвый сад” или же правы сторонники “хозяйского подхода”?

2.     Сможет ли молодое поколение превратить Россию в прекрасный сад?

Посмотреть театральную постановку или экранизацию пьесы “Вишнёвый сад”.
2 Біялогія Асаблівасці спадчынасці і зменлівасці чалавека Засвоіць метады генэтыкі чалавека. У чым іх сутнасць і практычнае прымяненне §48
3 Бел.мова Прыслоўе, яго граматычныя прыметы §41, прачытаць матэрыял параграфа, пазнаёміцца з табліцай “Разрады прыслоўяў” на стар. 209 §41, пр.336
4 Матэматыка Перпендыкуляр и нахіленая Прачытаць§2 р.3, вывучыць азначэнні і тэарэмы.

Рашыць №371, 373, 375.

§2 р.3, №372, 374.
5 Ням. мова Моладзь і грамадства Работа с текстом с.184-186

Предтекстовый этап – упр. 3a,b,c

Текстовый этап – 3е

Послетекстовый этап – 3f,g

С.218 слова учить
6 Інфарматыка Структураванне тэкставых мадэлей з выкарыстаннем стыляў, генерацыі зместу Прачытаць § 9, разабраць Прыклад § 9
Пятніца

08.05

1 Ням. мова Предпочтения молодёжи Монологическое говорение:

С.190 упр. 1а-ответить на вопрос развёрнуто.

С.190 упр 1в выбрать молодёжные ценности и объяснить выбор.

С.191 упр. 1с. посмотреть на результаты опроса и высказать своё мнение.

Составить устное высказывание на тему “Ценности молодёжи” 10-15 предложений.
2 Хімія Аміны Прачытаць §51 саставіць канспект. Выканаць заданне 4,8 §51 заданне 6,9
3 Бел. літ Гістарычная аснова рамана У.Караткевіча “Каласы пад сярпом тваім” https://www.youtube.com/watch?v=_sxH9DWSEOs

Чытаць раздзелы 1,2,4,12,17 другой кнігі рамана

 
4 Матэматыка Перпендыкуляр и нахіленая Паўтарыць§2 р.3, сфармуляваць азначэнні і тэарэмы.

Рашыць №376, 377, 379.

§2 р.3, №380, 381
5 Біялогія Асаблівасці спадчынасці і зменлівасці чалавека Засвоіць метады генэтыкі чалавека. У чым іх сутнасць і практычнае прымяненне §48
6 Фіз. культ. і зд.      
7 Фізіка Рашэнне задач “Закон электрамагнітнай індукцыі” Рашыць задачы прак.24 (5,6) Практ.24 (3,4)